niedziela, 1 maja 2011

Twarożek z selerem naciowym i migdałami w łódeczkach z cykorii

Zdrowa przekąska z lekkim
posmakiem czosnku
jest idealna na niedzielne,
wietrzne popołudnie.
Pasuje też do kiełbasek,
boczku czy karkówki z grilla.
Składniki w niej zawarte
przyjemnie chrupią w ustach
a wiosenne słońce zachęca
do rozkoszowania się posiłkiem
na łonie natury.
Do kostki 200 g półtłustego
twarogu dodałam jeden przeciśnięty przez praskę ząbek czosnku,
cztery obrane z włókien i pokrojone w kostkę łodygi selera naciowego,
dwie łyżki płatków migdałowych, jogurt naturalny oraz sól
i biały pieprz do smaku. Wymieszałam. Cykorię umyłam, osuszyłam,
rozdzieliłam listki. Skropiłam je sokiem z cytryny i wypełniłam
twarożkową masą. Ozdobiłam paskami marynowanej papryki
i migdałowymi płatkami.
Półmisek przybrałam karbowaną sałatą i koktajlowymi pomidorkami.
Posypałam posiekanym koperkiem.
Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie i na pewno równie dobrze smakuje, jak tylko będę miała do czego chętnie spróbuję:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Magda.

    OdpowiedzUsuń