środa, 27 czerwca 2012

Sałatka z młodych ziemniaków z gruszką i gorgonzolą

Zasmakowaliśmy w młodych
ziemniakach - czekaliśmy na nie
cały rok. Teraz można do woli
zachwycać się nimi i cieszyć.
Dziś kolejna pożywna sałatka -
aromatyczna i pyszna.
10-12 młodych ugotowanych
ziemniaków, jedna gruszka, 3 jajka, 
2 pomidory, 2 ogórki małosolne, 
3 łyżki gęstej śmietany 18%, natka 
pietruszki, 60 g sera gorgonzola, 
łyżeczka soku z cytryny, pół łyżeczki 
syropu klonowego, szczypta suszonych 
płatków papryczki peperoni, ząbek czosnku.
Jajka ugotowałam na twardo, pomidory sparzyłam i obrałam ze skórki.
Śmietanę wymieszałam z gorgonzolą, doprawiłam sokiem z cytryny, syropem klonowym
i roztartym ząbkiem czosnku. Warzywa pokroiłam w ćwiartki i plastry (wedle uznania),
ułożyłam na półmiskach, schłodziłam.
Przed podaniem polałam sosem, przybrałam natką pietruszki, posypałam płatkami peperoni.
Bardzo smacznie polecam :)

8 komentarzy:

  1. Cudna przystaweczka, aż ślinka leci, szczególnie na te młode ziemniaki :)

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  2. Psotuniu uwielbiam Twoje przepisy, a ta sałatka z ziemniaczków wygląda smakowicie, wypróbuję :) Pozdrawia znajoma z forum Amazonek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, ogromnie cieszę się z Twojej wizyty :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  3. hm, ciekawie łączysz smaki ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zestawienie i pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi blogger wczoraj nie pokazał Ciebie ?? :-(

    A ja lubię ziemniaczki,
    taki ziemniaczany człowiek ze mnie ;-)))

    Sałatka z ziemniaczków jest pyszna ,
    lubię coś nowego zrobić,
    tak jak ta sałatka tutaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie blogger wczoraj też szwankował.
      Ziemniaczki są pyszne, tak... :)

      Usuń