środa, 14 lipca 2010

Barwne jadło

Polecam dziś
delikatne danie
zdominowane
przez warzywa.
Mięso jest tylko
małym dodatkiem.
Karkówkę pokroiłam
na małe porcje.
Moczyłam przez
kilka godzin
w marynacie
z oliwy, soku cytrynowego,
przyprawy śródziemnomorskiej, pieprzu, czerwonej papryki, ziół prowansalskich i soli.
Mięso piekłam
w piekarniku
w temperaturze 230°C.
Szparagową fasolkę oczyściłam, gotowałam na parze do miękkości.
Przed podaniem polałam stopionym masłem i posypałam
szczyptą morskiej soli.
Cebulę czerwoną i białą posiekałam w piórka, zasmażyłam na patelni z olejem.
Gdy cebula była szklista, dodałam pokrojoną w plasterki cukinię,
dalej smażyłam dosypując soli i pieprzu.
Gdy warzywa były miękkie, dodałam dwa obrane ze skórki i pokrojone pomidory.
Doprawiłam sokiem z cytryny.
Aromat warzyw wypełnił cały dom, dając dużo radości
miłemu Gościowi i domownikom.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz