poniedziałek, 12 września 2011

Urlopowy Aperitif

Nareszcie :)))
Wyjechaliśmy na urlop.
Długo wyczekiwany, radosny
pełen niespodzianek i miłych
wzruszeń czas.
Okres odpoczynku rozpoczął się
już w piątek, gdy z entuzjazmem
pakowaliśmy się i szykowaliśmy
do drogi. Na miejsce dotarliśmy
późnym wieczorem. Weekend minął
spokojnie a od dziś zaczynamy
prawdziwe, najpiękniejsze świętowanie :)
Z tej okazji, postanowiłam
zaprezentować uroczysty aperitif,
który inicjuje naszą biesiadę :)
200 g przesianej mąki pszennej,
2 jajka, 350 ml mleka,
20 g stopionego masła,
1 łyżka oliwy, szczypta cukru i dwie szczypty soli.

Jaja rozbiłam, dodałam sól i cukier oraz część mąki. Cały czas ubijając wlałam
mleko, oliwę i roztopione, przestudzone masło. Dodałam resztę mąki,
porządnie wymieszałam, odstawiłam na pół godziny, by ciasto odpoczęło.
Usmażyłam naleśniki na patelni nie używając tłuszczu.
Czerwoną paprykę pokroiłam w paski, ogórek ze skórką w słupki.
Każdy naleśnik posmarowałam śmietaną 18% wymieszaną z dwoma ząbkami
zmiażdżonego czosnku. Położyłam kilka cząstek papryki, ogórka
i po 2-3 marynowane szparagi. Posypałam pistacjami, zwinęłam w rulon,
związałam szczypiorkiem. Przekąskę włożyłam do kieliszków,
posypałam raz jeszcze pistacjami.
Bardzo smacznie polecam, życząc wszystkim pięknego, radosnego tygodnia :))

4 komentarze:

  1. Pięknie się prezentują:) miłego urlopowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łosz matko!! rewelka!!!!ale wymyśliłaś kapitalnie!!!!
    odpoczywaj i nabieraj sił do dalszych prac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń