wtorek, 19 kwietnia 2011

Ogórkowe wieżyczki z miętowym musem

Smakowita propozycja
na drugie śniadanie.
Lekka, niezwykle aromatyczna,
pobudzająca apetyt
i pełna wigoru przekąska
wprawi w doskonały nastrój
każdego, kto jej skosztuje.
5 łyżek 18% słodkiej śmietany
zmiksowałam z kostką 125 g
sera bryndza. Kilka listków mięty
porwałam drobno i dodałam
do serowo - śmietanowej masy.
Doprawiłam grubo utłuczonym białym pieprzem,
wstawiłam na kilka minut do lodówki.
Kromki chleba pumpernikiel przekroiłam ukośnie. Powstałe trójkąty
posmarowałam bardzo cienką warstwą masła.
Świeży ogórek pokroiłam w około 0,5 cm plasterki. Posmarowałam
miętowym musem, ułożyłam po trzy na ciemnych, razowych trójkątach.
Każdą wieżyczkę przybrałam listkiem mięty.
Danie ozdobiłam rukolą, pokrojoną w kosteczkę czerwoną papryką i sałatą.
Smacznie, zdrowo, wiosennie i radośnie polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz