sobota, 2 lipca 2011

Drobiowe szaszłyki - serduszka

Bardzo lubię drobiowe
podroby. Serduszka najczęściej
serwowałam w formie gulaszu,
z kaszą gryczaną bądź
z jęczmienną.
Dziś mała innowacja,
mianowicie szaszłyki
serduszkowe z boczkiem,
papryką i ziołami.
50 dag drobiowych serduszek
oczyściłam i dokładnie wymyłam.
Przygotowałam marynatę z oliwy,
cytrynowego soku, miodu, soli,
pieprzu, rozmarynu, jasnego piwa, czosnku, oregano i kolendry.
Proporcje według własnych upodobań smakowych.
W marynacie serduszka spędziły całą dobę.
Nadziałam je na szaszłykowe patyczki przekładając
plastrami wędzonego boczku i kolorową papryką.
Podsmażyłam na patelni z każdej strony, po czym
zawinęłam w folię aluminiową i upiekłam w piekarniku do miękkości.
Podałam z nieoczyszczonym ryżem i małosolnymi ogórkami.
Bardzo smacznie polecam :)

1 komentarz:

  1. Jak zwykle Kochana same pysznosci
    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie i zycze duzo zdrowka

    OdpowiedzUsuń