poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Babeczki z marcepanem

Kilka dni temu piekłam
pyszne kruche babeczki
z owocami
.
Część ciasta trzymałam
w lodówce w szczelnie
zamkniętym pojemniku.
Wykorzystałam je dziś.
Łakoć został przygotowany
w błyskawicznym tempie
i tuż po obiedzie,
mogliśmy delektować się
ciepłymi babeczkami
z rozpływającym się w ustach nadzieniem.
Przypominam składniki na kruche ciasto: 35 dag mąki, 20 dag masła,
jedno duże jajko, pół szklanki cukru, dwie łyżki śmietany 18%,
dwie łyżki cukru pudru, łyżeczka proszku do pieczenia.

Chłodnym ciastem wykleiłam foremki do babeczek.
Przygotowałam masę: 20 dag gotowego marcepana starłam na tarce,
połączyłam z kubeczkiem 20 dag serka Mascarpone.
Powstałą masą napełniłam babeczki, posypałam obficie
płatkami migdałów.
Piekłam w piekarniku przez 15 minut w temperaturze 170°C.
Po upieczeniu przełożyłam do papierowych foremek
i niektóre udekorowałam wisienką koktajlową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz