niedziela, 29 sierpnia 2010

Letnia zupa jarzynowa

Pięć skrzydełek kurczaka
ugotowałam z marchewką,
pietruszką, kawałkiem selera
i przyprawami: zielem angielskim,
czarnym pieprzem, liściem
laurowym i solą.
Gdy mięso było miękkie
przecedziłam wywar
a warzywa pokroiłam
dekoracyjnie za pomocą
specjalnej foremki.
W drugim garnuszku
podsmażyłam na oliwie
dwa ziemniaki pokrojone w kostkę,
trzy gałązki selera naciowego i drobno posiekaną cebulę.
Wlałam rosół i dodałam gotowane warzywa.
Na patelni podsmażyłam kilka pieczarek z pokrojonym
w kostkę wędzonym boczkiem.
Zawartość patelni dodałam do zupy.
Gotowałam kilka minut. Na samym końcu dodałam kilka
brokułowych różyczek i dwa pokrojone w kostkę pomidory.
Zupę doprawiłam sokiem z połowy pomarańczy, białym pieprzem,
bazylią i oregano.
Podałam z dużą ilością natki pietruszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz