wtorek, 17 sierpnia 2010

Owocowe szaszłyki w czekoladzie

Zapraszam
lubiących łakocie,
na pyszny deser.
Jest niezwykle prosty
w przygotowaniu.
Zapewniam, że
zadowoli najbardziej
wymagających smakoszy.
Dużą czekoladę Milka
rozpuściłam w kąpieli wodnej.
Czynność ta polega na tym, że
na dnie garnka gotuje się wodę,
do miski wkłada się połamaną czekoladę
i umieszcza się ją na garnku. Gorąca para spowoduje, że czekolada
rozpuści się w krótkim czasie.
Brzoskwinie, banany, pomarańczę i kiwi pokroiłam na kawałki
średniej wielkości. Nadziałam na patyczki do szaszłyków.
Silikonowym pędzelkiem rozsmarowałam czekoladę na owocach,
posypałam kolorowym konfetti i wstawiłam do lodówki.
Po około dwóch godzinach deser był gotowy do spożycia.
Owocowe szaszłyki można też zamrozić w zamrażalniku,
powstaną wtedy specyficzne, pyszne lody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz