piątek, 17 września 2010

Jesienna przekąska z wiosenną nutą

Każdy chyba lubi
i z utęsknieniem czeka
na pierwsze wiosenne nowalijki.
Przygotowałam dziś
śniadanie, które przypomniało
zapach wiosny.
Świeży szczypiorek, rzodkiewki,
koperek - same dobroci
pełne barw i witamin.
Półtłusty twarożek wymieszałam
z pęczkiem szczypiorku,
koperku i kilkoma pokrojonymi
w kostkę rzodkiewkami.
Doprawiłam cytrynowym pieprzem, solą i dwiema łyżkami gęstej śmietany.
Nektarynkę przekroiłam, usunęłam pestkę.
Owocowe połówki wypełniłam schłodzonym twarożkiem.
Przybrałam pomarańczową i zieloną papryką, gwiazdkami z marchewki,
ogórkową spiralą, szczypiorkiem, ziarnami czerwonego pieprzu.
Całość polałam oliwą.
Takie śniadanie wprawia w dobry nastrój i zapewnia energię na cały dzień.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz