niedziela, 27 marca 2011

Sałatka z awokado, gruszki i kukurydzy w kokosowym sosie

Pyszna, świąteczna sałatka.
Idealna na popołudniową,
niedzielną przekąskę.
Gdy będę robić ją następnym
razem, zamrożę wcześniej
szklaneczki, w których ją podam.
Efekt z pewnością będzie
jeszcze bardziej piorunujący.
1 awokado i 1 średniej wielkości
gruszkę obrałam ze skóry
i pokroiłam w kostkę. Dodałam
małą puszkę kukurydzy.
Garść włoskich orzechów posiekałam, dodałam do sałatki.
Doprawiłam łyżką soku z cytryny i dwiema szczyptami
czerwonego pieprzu. Wstawiłam do lodówki.
Podczas gdy przekąska nabierała smaku i chłodziła się, przygotowałam sos.
150 g kokosowego jogurtu zmieszałam z trzema łyżkami mleczka
kokosowego, łyżeczką płynnego miodu i łyżką kokosowych wiórków.
Zalałam sałatkę, wymieszałam.
Wyłożyłam do pękatych szklaneczek, obsypałam włoskimi orzechami.
Przystawkę udekorowałam truskawkami, świeżymi listkami mięty
i płatkami migdałów.
Bardzo smacznie polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz