wtorek, 8 maja 2012

Bulionówka - słoneczna sałatka

Po ugotowanym ostatnio rosole 
zostały jarzyny i kawałek mięsa.
Postanowiłam wykorzystać te pyszne
kąski robiąc z nich sałatkę. Szybko,
prosto, smacznie. Doskonale.
115 g antrykotu, duża marchewka, 
kawałek selera i pietruszka z rosołu. 
Ponadto: 2 jajka ugotowane na twardo, 
pół winnego jabłka, małą cebula, 2 plasterki 
ananasa z puszki, jeden ogórek kiszony,
4 łyżki groszku konserwowego, łyżeczka 
musztardy bawarskiej, łyżka majonezu, 
łyżka greckiego jogurtu, sól, biały pieprz.
Mięso, jarzyny, jabłko, ogórek i jajka pokroiłam w kostkę. Cebulę drobno posiekałam,
ananasa osuszyłam i pokroiłam w małe cząstki. Wszystkie składniki wsypałam do miski -
dodałam groszek, musztardę, majonez i jogurt. Doprawiłam solą i pieprzem, wymieszałam.
Wstawiłam do lodówki celem schłodzenia i połączenia się smaków. 
Ułożyłam na półmiskach, przybrałam natką pietruszki, plasterkami pomidora i ogromnymi
liśćmi bazylii, którą osobiście uprawiam, pielęgnuję i troskliwie doglądam :)
Bardzo smacznie polecam :)

6 komentarzy:

  1. jestem wielką fanką takich pysznych sałatek wieloskładnikowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent, naprawdę :-)
    Ogródek z przyprawami też ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna, dziękuję :)
      Ogródek z przyprawami maleńki, ale rosną pięknie :)

      Usuń
  3. Nic się nie marnuje :) Świetna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń