środa, 18 sierpnia 2010

Smażona Tilapia z dodatkami

Filety Tilapii odmroziłam,
umyłam, skropiłam
sokiem z cytryny. Doprawiłam
solą, białym pieprzem
i majerankiem.
Odstawiłam do lodówki.
Trzy ogórki gruntowe
obrałam ze skóry,
pokroiłam w cienkie plastry,
posoliłam. Po godzinie
odcisnęłam wodę.
Kubek śmietany 12%
połączyłam z pokrojoną w kosteczkę
papryką czerwoną, zieloną i żółtą,
małą czerwoną cebulą, trzema łyżkami posiekanych migdałów.
Dodałam też łyżkę soku z cytryny, pieprz i sól do smaku
oraz pół łyżeczki miałkiego cukru.

Mizerię wymieszałam z sosem, schłodziłam.
Koktajlowe pomidorki sparzyłam
i obrałam ze skórki.
Połączyłam z pęczkiem
koperku i listkami bazylii.
Kilka małych równych
ziemniaków ugotowałam.
Kiedy były miękkie
skropiłam oliwą a następnie
wymieszałam z pomidorami
i zieleniną.
Rybę obtoczyłam
w roztrzepanym jajku i w mące krupczatce.
Usmażyłam na klarowanym maśle.
Efekt specjalny stanowiła świeża brzoskwinia wypełniona serkiem
typu Camembert z ananasem i orzechami,
z jagodowym wianuszkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz