czwartek, 10 lutego 2011

Śledzie w sosie czosnkowym z oliwkami

Kolejna propozycja na pyszną
zakąskę - przystawkę
ze śledzi. Uwielbiam te ryby.
Opakowanie matiasów moczyłam
w mleku przez 1,5 godziny.
Dokładnie osuszyłam i ukośnie
pokroiłam w dzwonka.
Przygotowałam sos: 10 czarnych
oliwek i 3 ząbki czosnku
pokroiłam w cienkie plasterki.
Dodałam jedną małą czerwoną
cebulę, którą uprzednio drobno
posiekałam, 5 łyżek śmietany 18%,
1 łyżkę koncentratu pomidorowego, 1 łyżeczkę musztardy staropolskiej,
1 łyżkę soku z cytryny, 1 płaską łyżeczkę cukru i pół łyżeczki
czarnego pieprzu, grubo utłuczonego w moździerzu.
Dokładnie wymieszałam wszystkie składniki i połączyłam sos z rybą.
Odstawiłam do lodówki na 3-4 godziny.
Przed podaniem udekorowałam plasterkami oliwek.
Pyszności :)
Polecam bardzo smacznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz