środa, 6 kwietnia 2011

Penne rigate w sosie czekoladowo-orzechowym

Od pewnego czasu zaczęły
smakować mi potrawy, które
wcześniej omijałam szerokim
łukiem. Na przykład pierogi
z twarogiem i rodzynkami
polane śmietaną, ryż z jabłkami,
knedle z truskawkami, naleśniki
z dżemem, albo makaron,
który właśnie prezentuję.
Nie toleruję natomiast dań
bardzo ostrych, które dawniej
wręcz uwielbiałam.
Zmiany są pozytywne i cieszą mnie, gdyż zawsze rozwijają,
dają inne spojrzenie na wiele spraw. Naturalnie nie mam na myśli
wyłącznie zmian dotyczących preferencji kulinarnych...
Wracając do mojego pysznego posiłku.
250 g serka mascarpone zmieszałam z 3 łyżkami kakao,
2 łyżkami cukru pudru, łyżką cukru waniliowego, łyżeczką cynamonu.
Dodałam około 120 g posiekanych orzechów włoskich.
Makaron penne ugotowałam al dente w osolonej wodzie. Odcedziłam.
Połączyłam z sosem. Każdą porcję posypałam włoskimi, grubo
posiekanymi orzechami i płatkami migdałów.
Przybrałam listkiem mięty.
Smacznie i słodko polecam :)

Na zakończenie bardzo dobrego dnia i równie dobrego czasu, piosenka :)
Spokojnej nocy, pozytywnych myśli i wewnętrznej radości
życzę wszystkim, którzy do mnie zaglądają.

2 komentarze:

  1. Takie pyszności + muzyka "Pod budą" = świetnie zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mam wielka ochote na makaron ...

    OdpowiedzUsuń