sobota, 21 maja 2011

Pierś kurczaka pod jogurtową kołderką

Kurczak pachnący czosnkiem,
sprężyste boczniaki i młoda
marchewka to odtłuszczona
wersja schabu pod pierzynką.
Potrawa jest prosta, pyszna
i niskokaloryczna.
Pierś kurczaka przekroiłam
poziomo, tworząc dwa filety.
Wysmarowałam posiekanym
czosnkiem, oprószyłam pieprzem,
słodką papryką, morską solą
i majerankiem. Mięso położyłam
na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce.
Kilka boczniaków pokroiłam w plasterki, rozłożyłam na kurczaku.
Dwie marchewki starłam na tarce o największych oczkach,
skropiłam sokiem z cytryny, ułożyłam równomiernie na warstwie grzybów.
Posmarowałam naturalnym jogurtem, posypałam natką pietruszki.
Okryłam folią aluminiową i wstawiłam do nagrzanego piekarnika.
Piekłam około 20 minut w temperaturze 200°C.
Smacznie polecam :)

1 komentarz:

  1. No, to muszę wreszcie w końcu u siebie dodać bardzo prosty (i też mocno czosnkowy :) ) przepis na kurczaka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń