piątek, 30 września 2011

Kokosowe racuszki

Jesienne zauroczenie skąpane
w promieniach popołudniowego
słońca. Delikatna nutka wanilii
w duecie z dominującym kokosem.
Całość zamknięta w chrupiącej,
rumianej powłoczce. Rozkosz.
Smaczniej chyba się nie da.
Racuszki zachwycą każdego,
kto lubi kokos i łakocie.
2,5 szklanki mąki, 3 jajka,
szklanka mleka, pół szklanki
wody, opakowanie cukru
waniliowego, szczypta soli,
łyżeczka proszku do pieczenia, 2 łyżki oleju, 200 g kokosowych wiórków.
Jaja ubiłam trzepaczką. Dodawałam po kolei wszystkie składniki
cały czas ubijając. Na końcu wsypałam przesianą mąkę i wiórki kokosowe.
Dokładnie wymieszałam, odstawiłam na pół godziny by ciasto odpoczęło.
Racuszki smażyłam na niewielkiej ilości mocno rozgrzanego oleju.
Ułożyłam na półmisku, posypałam wiórkami, przybrałam listkami melisy.
Oddzielnie podałam płynny miód dla chętnych.
Bardzo smacznie polecam :)

3 komentarze:

  1. świetnie wygladają...;) lubię wsio co kokosowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłodniałam po wstępie, podoba mi się ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... zapiszę sobie przepis i zrobię może na niedzielne śniadanko? Świetny przepis!

    OdpowiedzUsuń