piątek, 10 września 2010

Naleśniki z owocami i polewą czekoladową

Wielka salaterka witamin,
zawartych w przepysznej sałatce
owocowej, posłużyła jako
nadzienie do naleśników.
Macedonię chłodziłam w lodówce.
W międzyczasie ubiłam
na sztywno dwa białka jajek,
połączyłam z żółtkami,
dwiema szklankami pełnego mleka,
szklanką gazowanej wody mineralnej,
łyżeczką proszku do pieczenia,
trzema łyżkami oliwy
i dwiema szklankami przesianej
mąki pszennej.
Ciasto dokładnie wymieszałam za pomocą trzepaczki i odstawiłam
na pół godziny, żeby odpoczęło.
Na mocno rozgrzanej patelni piekłam cienkie naleśniki nie używając tłuszczu.
Twarożek trzykrotnie mielony wymieszałam z cukrem pudrem.
Naleśniki smarowałam słodką twarożkową masą i wypełniałam
Macedonią. Każdy naleśnik złożyłam na pół i przybrałam owocową sałatką.
Gorzką czekoladę rozpuściłam w gorącej wodnej kąpieli,
polałam ozdobnie danie.
Pycha. Polecam wszystkim łasuchom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz