poniedziałek, 14 marca 2011

Kotlet schabowy zapiekany z ananasem i serem

Jedno z wielu wcieleń
tradycyjnego, polskiego
schabowego.
Połączenie mięsa z ananasem
tworzy pyszną kompozycję
smakową. Ser doskonale
łączy to wyjątkowe trio
a łączka z rukoli trąci lekką
nutką śródziemnomorskich
rarytasów.
Schab pokroiłam na kotlety,
rozbiłam tłuczkiem, posypałam solą i pieprzem.
Panierowałam w mące, rozmąconym jajku i w bułce tartej.
Smażyłam na rozgrzanym oleju z obu stron na rumiano.
Po zdjęciu z patelni układałam na papierowych ręczniczkach,
by pozbyć się nadmiaru tłuszczu.
Na każdym kotlecie ułożyłam cząstki ananasa, posypałam tartym,
żółtym serem - zapiekłam.
Na talerzu ułożyłam wianuszek z listków rukoli, na środek położyłam
kotlet z roztopionym, ciągnącym się serem.
Do potrawy polecam wesołą sałatkę Psotki i lampkę
czerwonego, wytrawnego wina.
Smacznego :)

1 komentarz:

  1. właśnie o takim obiadku marze!koniecznie muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń