niedziela, 31 października 2010

Wesoła sałatka Psotki

Podstawowym składnikiem tej
barwnej, pożywnej, zdrowej
sałatki jest kapusta pekińska.
Wybrałam niedużą, zwartą,
jędrną sztukę. Przekroiłam
wzdłuż na pół, potem w cienkie
poprzeczne paski. Ponadto
dodałam: marchewkę obraną
i pokrojoną w cienkie plasterki,
jedną czerwoną posiekaną cebulę,
winne jabłko, trzy plastry
ananasa z zalewy, pół świeżego
ogórka, pół papryki czerwonej i pół zielonej - wszystko pokrojone w kostkę.
Dodałam też kilka marynowanych cebulek, kilka oliwek oraz cząstki
pomarańczy i cytryny obrane ze skóry i błon.
Łyżkę majonezu wymieszałam z trzema łyżkami greckiego jogurtu
i łyżką gęstej śmietany 18%.
Doprawiłam solą, octem balsamicznym, białym pieprzem, oregano,
miodem, łyżeczką musztardy i chrzanu.
Sosem zalałam sałatkę, wymieszałam. Udekorowałam pomarańczą,
cytryną, roszponką i serem feta.
Bardzo smacznie polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz