niedziela, 31 października 2010

Zupa marchewkowo - pomarańczowa

Smaczna, lekka zupa o świeżym
aromacie. Miła dla oka barwa
powoduje, że z apetytem
pałaszuje się kolejną dolewkę.
Na głębokiej patelni
roztopiłam dwie łyżki masła
i usmażyłam jedną posiekaną
białą cebulę. Dodałam trzy
marchewki pokrojone w kostkę,
dusiłam kilka minut.
Wlałam dwie szklanki rosołu
wołowego
, gotowałam do miękkości.
Przestudziłam a następnie zmiksowałam.
Dodałam sok z trzech pomarańczy i dwie łyżki skórki z niej otartej.
Wlałam też szklankę pomarańczowego nektaru z kartonika.
Doprawiłam pieprzem, solą i szczyptą brązowego cukru.
Podgrzałam, wlałam do kokilek, udekorowałam cząstkami pomarańczy
i roszponką. Równie dobrze, zupę można posypać siekaną natką pietruszki.
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz